NAVEE N65 Elektrikli Scooter Kutunun Açılması ve İncelenmesi

Siz de benim gibi bisiklet veya scooter sürmeye meraklıysanız bugün tanıttığım Navee N65 elektrikli scooter hoşunuza gidebilir. Bu e-scooter, Xiaomi Youpin’de başarılı bir şekilde kitlesel fonlamayla karşılandı ve sonunda 500.000 dolardan fazla para topladı.

Belki bunun nasıl bir şey olduğunu soracaksınız? Ve satın almaya değer mi? Şimdi beni takip edin, birlikte inceleyelim.

Bana göre elektrikli scooterlar her zaman kısa mesafeli ulaşımın en iyi araçlarından biri olarak görülmüştür. Şahsen ben elektrikli scooter sürmeyi tercih ediyorum çünkü sürüş sırasında özgürlüğü ve çevikliği hissedebiliyorum. Araba sürerken her zaman bu yoldaki en güzel adamın ben olduğumu düşünürüm.

Elektrikli scooterın kurulumu oldukça basittir. Dört beyaz sabit plastik tokayı çıkarın. Dış kutudaki bandı kesmek için bıçağa bile ihtiyacınız yok. Kutuyu açmak gerçekten çok kolay. Elektrikli scooter ile birlikte pakette ayrıca bir şarj cihazı, bir tornavida, bir İngiliz anahtarı ve diğer aksesuarlarımız da bulunmaktadır.

Şimdi size çift dönüşlü katlama sisteminin tasarımını göstereyim. Bu elektrikli scooter üzerinde iki adet döner anahtar bulunmaktadır; biri gidonu sabitlemek için, diğeri gidonu sabitlemek için kullanılır. Düğmeye basın, açmak için saat yönünde yaklaşık 45° çevirin ve gövdeyi düz bir şekilde yukarı çekin, ardından geriye doğru çevirin ve bir tıklama sesi duyduğunuzda kurulum tamamlanmıştır. Çok basit değil mi? Benzer şekilde gidonun topuzu da dışbükey noktaya bastırılıp saat yönünde çevrilir ve klik sesi duyulduğunda kurulum tamamlanır.

Yükseklik 122 cm, genişlik 119 cm ve gidonun uzunluğu 51 cm’dir; Ağırlık benim için biraz ağır, yaklaşık 23 kg. Erkekler için de biraz yorucu;

Daha büyük pil paketi tasarımı ve enerji geri kazanımı sayesinde N65’in menzilini 65 km’ye kadar çıkardım, her gün kullanmasam da şarj ettikten sonra bir hafta boyunca sürdüm ama menzilden gerçekten memnunum. Arabanıza koysanız bile bir gücü varsa endişelenmeyin, çünkü onun zihninizde bir gücü olduğunu biliyorsunuz ve gerçekten de var.

N65 güçlü bir kalp atış gücüne sahip 500watt fırçasız motora sahiptir, özellikle 3. hızda tırmanma performansı oldukça güçlüdür. Köprüyü geçmek zor değil. Ona bindiğimde ve köprüyü geçtiğimde, yanımdaki arabanın içinde kaybolmuş hissetmiyorum. Köprüyü geçmek için 3. hızı kullanıyorum ve çok kolay. Bu yokuşta 2. hızı kullandım, geçiş de çok kolay. Resmi verilere göre N65’in tırmanma performansı diğer normal elektrikli scooterlardan çok daha iyi olup %25’tir. Burada şunu belirtmem gerekiyor ki 3. hızdaki en yüksek hız 32 km/saat, 2. hızdaki hız 25 km/saat, 1. hızdaki hız ise 15 km/saattir.

Bu lastik 10” arazi pnömatik lastiğidir. Lastiğin genişliği 3”e ulaşır. Trafiklenebilirlik ve şok emilimi performansı oldukça iyidir. Lastiğin iç ve dış lastikleri vardır ve dış lastik de kalınlaştırılmıştır. Bu nedenle şok emme etkisi çok daha iyi ve daha güvenlidir.

Ayrıca çakıllı yolda bir sürüş testi yaptım, yol çok engebeli, çukurlu, ancak genel trafik ve titreşim hissi kabul edilebilir, bence bunun esas olarak büyük lastikler sayesinde olduğunu düşünüyorum.

Fren sistemi, sürüş sırasında beni daha güvenli hale getiren ön E-ABS elektrikli fren ve arka havalandırmalı disk freni içeriyor. Güçlü gövdesinden dolayı N65’in maksimum yükleme kapasitesi 120 kg’dır. Gördüğüm tüm elektrikli scooterlar arasında pedal da çok büyük. Genişliği yaklaşık 17cm, bu da basmak için daha büyük bir alan sağlıyor ve pedalın üzerinde silikon ayak pedleri var, bastığınızda oldukça kaymaz görünüyor mu? Sürüş sırasında artık ayaklarınızın konumu konusunda endişelenmenize gerek yok çünkü çok büyük, sağlam ve rahattır, çünkü güvenlik en önemli şeydir.

Büyük ekranda voltaj, kilometre, pil gücü, gerçek zamanlı hız vb. görüntülenir. Hızı değiştirmek için ayar düğmesine de basabilirsiniz.

Geceleri açıkken ön far parlaktır. Tasarımı da oldukça basittir.

N65’in pek çok avantajı olmasına rağmen yine de dezavantajları var, yani ağırlığı çok ağır ve bu da bir kız için taşıması oldukça zor. Her neyse, menzili 65 km’de tutabilmek için ağırlıktan taviz vermek gerekiyor, bu anlaşılabilir bir durum. Bir de konuya başka bir açıdan bakın, ne kadar ağırsa o kadar stabil değil mi?

Genel his, elektrikli scooterın sürüş deneyimini geliştirmek için malzemelerle dolu olduğu ve ağırlıktan hissedilebildiği yönünde. Küçük bir kasabada büyüdüm ve evde bisiklet sürme hissini yaşayabiliyorum. Aslında elektrikli scooter kullanmak da bir rahatlama yolu, onun yanımda bir arkadaş gibi, güçlü bir arkadaşlık duygusuyla durduğunu hissediyorum.

Son olarak lütfen trafik kurallarına uyun ve güvenli bir şekilde sürüş yapın. Hepinize mutlu bir gün diliyorum.

Bir yanıt yazın